maw tambah lagi nie . hari nie , hari nie mcm mna ?? so far ok . first class lpas cuti mid sem . tp yati teda . so kosong laa kerusi sblh aku . hmm . hope she'll get well soon . 

aku sedih lagi . mmg laa pasal uda . hmm . knpa Uda ? kebelakangan nie dea jarang contact aku daa . ntah laa knpa tp aku nemaw pikir bukan bukan . pikir positif jak . mungkin dea cbuk kerja . maybe dea penat so nemaw kna kacau . ok laa . aku faham even aku sedih . aku ada laa bebel bebel td pagi tex dea tp teda respon . hp dea pn off jgk . ok laa . positif thinking . maybe teda betri laa tu . then finally dea blas . dea minta maaf sbb kasi sakit aty aku . aku senyum . aku nda kisah laa . so aku said , nda pa paa . tp dea teda reply or tex aku balik . smpai aku habis klas . smpai ptg . aku rindu dea . so aku call . dea jwb tp sounds like dea bru bgn tdo . so aku tnya dea d mna . tempat kerja . ok , knpa nda tex aku ? dea bz . tp knpa sunyi jak tempat dea tu ??? aku nda sedap aty . aku tnya dea nda jwb . dea mcm mls jak maw lyn aku . aku pggl tp ntah laa dea nda dengar atau buat buat nda dgr . airmata aku maw mengalir sdh . tp aku tahan . aku panggil nama dea lg . dea btl btl malas maw layan aku . dea tnya APA LAGI . aku nda taw maw ckp apa . airmata aku jatuh . aku just blh said TEDA . K LAA . ASSALAMUALAIKUM . aku blm sempat off call dea sdh off . all of sudden , airmata aku jatuh mcm hujan . teda henti . hati aku . aku nda taw mcm mna hati aku sakit masa tu . aku hanya mampu istigfar . aku istigfar berulang kali . rasa sakit hati lg sakit drpd sakit luka d badan . 

aku nda dpt henti ngs . aku kuatkan hati aku call Uda balik . dea jwb . aku tnya KENAPA KAU NDA PEDULI AKU LAGI ? dea malas maw lyn . dea just said APA ? aku tnya benda yg sama . last last dea ckp dea malas maw layan aku . dea maw rest trus off call . skali lg airmata aku deras . ya Allah . sakit nyaa apa yang aku rasa . aku nda dpt ckp apa apa . aku terdiam . aku tunduk , menangis . aku cuma dapat sampaikan rasa rindu dan sayang aku dekat dea melalui doa . aku nda taw maw buat apa lagi . aku just ingatkan diri aku sabar . aku anggap ini dugaan hubungan aku . aku mesti kuat . biar laa Allah yang tentukan semuanya . aku hanya mampu doa doa dan doa walaupun aku byk dosa . aku nemaw kehilangan Uda . kalau pun dia bukan ditakdirkan untuk aku , biar laa kami pisah bila aku sedia terima . bila aku yakin aku blh move on . selagi aku sama dea , aku akan cuba yang terbaik untuk dea :')






! eyraazreen !