assalamualaikum. Hey Tuesday ! Nda sedar ary selasa sdh kan . Hmmm . Cpt sungguh masa berlalu . Tggl brapa ary lg then midsem . Adoyyy !!! Blm bljr apa apa lg nie taw . Gosh ! 

Ary nie apa crita eyra ??? Mcm besa laa . Pegi klas klas dan klas . Td bljr mags . Pasal kecederaan penis . Byk tul jenis kecederaan . Sistem genito urinari , renal disease . Makin pack sdh otak aku nie . Mesti byk membaca nie taw . Then study psl intestinal obstruction , and anal problem . Adoyyy !! Byk nyaa bnda maw study . Tawakal jak eyraa . Sdh laa malas maw study nie . Apa laa maw jd sema aku nie . Hmmmm . Pening !!!

Kiranya td maw jalan p cari kasut . Tp tetiba lak malas kn bjln . Aishhh ! Melekat jak laa aku kat katil lps mandi td . Tdo kjap tp tbgn lak sbb sora roomate yg besar -,-!

So today , apa lak crita sal Uda Uda kau tu raaa ?? Hmmm . Ntah laa . Dea teda tex aku , teda cari aku . Dri klmrn lg . Aku pn nda laa jgk tex or cri dea . hati nie rindu gila gila tp tahan jak laa . Td rest tgh ary sdh nda dpt tahan rindu tu . So kuatkan aty tex dea said "HI :) HAVE A NICE DAY ^_^" . yg tu jak aku mampu ckp . Nda taw maw ckp apa . Hmm . ada jgk dea blas . Tp dea tnya salah sent kaa apa . aku reply blik tp dea teda reply lg lps tu . Hmmm . Sabar laa wahai hati . Lps tu dea lgsg teda cari aku . Mula lg masa masa sunyi aku . Hanya mampu menitiskan airmata and minta Allah sampaikan salam rindu aku untuk dea . Amin . Aku sedih tp aku hanya mampu bersabar and think positif :) ok . Sdh laa tu . Maw study dulu then tdo . Goodnight dear blog . assalamualaikum.


! eyraazreen !