30/08/2012

salam . dear blog , hari nie last day sch . then esok cuti ! sempena merdeka . hmm . kat sch teda yg interesting . mcm besa jak . n kami plan maw p braya jak sabtu nie . hmm . jalan lg jalan lg ! wee ! :D

td c li ( kazen aku ) tex . dea bwa p kk mlm nie . gila pa kah anak tu bawa aku jln mlm mlm . hmm . nda laa ku maw . hmm . dea maw p umah jgk . so , esok aku p kk ambil dea trus jln maa dea jap . kna blnja jgk . trn jak laa . hoho . 

wee ! happy ! td after sch aku p jmpa dea . t'ubat rindu aku . hmm . kmi jmpa pat besa tepi pntai . best sgt . aku taw dea syg aku . tp psl pmpn tu kami nda dpt b'sama . dea nemaw c lepas aku pulang td . mati mati aku maw plg dea nda bg . dea c beli aku air mcm besa laa . hmm . then dea dukung aku d blkg dea g td . sweet ! bukan tu jak , dea bwa aku jalan jalan tp aku maw men buaian . aku jalan jak p men , dea t'paksa ikut . haha ! baru taw . then dea pn men jgk . last last dea c tolak buaian aku . ee ! suka ! tinggi lg tu . sempat g dea peluk aku tem aku men . ckit jatuh . nsb jak lucky . hehe . hmm . cemana maw c lupa dea if mcm nie . hmm . tmbh buat aku syg dea jak . pa pa pun , aku happy td tp sedih if ingat dea dgn pmpn tu blk :(

tu jak laa . ngntuk aku . mat malam .